Joo eli tää on mun yhdeksäs ja uus blogi. Tai oikeastaan ensimmäinen. Miten sen nyt ottaa. Kaikki aiemmat on sidottu joihinkin mun harrastuksiin, jotka eivät ole tässä nyt olennaisia. Ne (blogit) eivät siis ole sellaisia, joissa mä saisin sanoa mitä haluan. "No onhan sulla Facebook!" No niin on, mut siellä mä oon omalla nimellä ja naamalla. Niin ja tietysti maailman kuulu Twitter, mutta se ei todellakaan ole se mitä mä tässä nyt haen.

Eli kuka mä oon ja mitä mä täällä teen. No siis mähän tietysti jaan tänne kaiken mitä mulle tapahtuu ja kerron mun elämästä. NO EN! Te tuutte näkee täällä vaan pienen osan mua. Ja kuka mä sitten oon? Ja mitäkö harrastan? Nokun se ei kuulu teille! Ittestäni voisin mainita, että olen poika (paljastinko olevani alaikänen??) ja olen - yllätys yllätys - suomalainen, kuten tästä kirjoituskielestä ja alustastakin voisi päätellä.

No mikä mut sitten toi Vuodatukseen? Miksei vaikka Blogger? (Gasp! Anteeksi Vuodatus! Kilpailija mainittu! Ootte parhaita) No Bloggerista mulla on jo ihan tarpeeksi kokemusta, eli 

EI

ENÄÄ

KOSKAAN

(paitsi että on mulla siellä vielä yksi aktiivinen jotenkuten hengissä oleva blogi)

 

No mutta siis, tulin vuodatukseen, sillä olen käyttänyt tätä aiemminkin, tänne nimittäin perustin ensimmäisen blogin, jota en aio kertoa tässä. Tein siis tätä varten ihan vain uuden tilin. Eli Vuodatus on vaan paras. ÄLKÄÄ VETÄKÖ TÄTÄ BLOGII ALAS! VUODATUS ON OIKEESTI PARAS!

 

Elikkäs siis vähän paremmin tän blogin funktio: Mä avaudun aiheista, mulla on tosi paljon sanottavaa, avaudun vähän ittestäni. Saattaa löytyä vähän ragea.

"Nähdäänkö me videoita." Ette. Paitsi jos toteutuu se pieni todennäköisyys, että löydätte jonkun mun tubekanavista. Ja silloinkaan tuskin yhdistätte sitä tähän.

 

Jos  oot lukenut tähän asti, niin

HERRANJESTAS!
Voisitko pls tehä elämälläs jotain olellista!

(Mut mee lukee muut blogitekstit kun niitä tulee)

 

Eikait sit siin, se ois jaapajaa, ei mulla muuta.