Jotkut vihaa maahanmuuttajia, jotkut homoja, toiset transuja ja jotkut vihaa perk*le lintubongareita! Siis oikeesti jum*lauta! LINTUBONGAREITA! VAVISKAA! LINTUBONGARIT TULEVAT JA BONGAAVAT MEIDÄN LINNUT! Oikeesti sa*tana, jopa siinä, että uskotaan sotaa pakenevien kieltä osaamattomien ihmisten, joiden läheisiä on kuollut ja joilla ei ole mitään, tulevan ja vievän meidän työt on enemmän järkeä! Saamari.

Joka tapauksessa, on yksi ihmisryhmä, joita kukaan ei voi sietää. Ja he ovat pätijät. Jos et ole samaa mieltä, niin SINÄ olit se pätijä j*mankauta! Oikeesti, jokainen joka on joskus yrittänyt oppia jotain, mutta on ollut samassa luokassa pätijän kanssa tietää mistä mä puhun. Ei siinä, että keskeytetään opettaja väärin menneen asian kohdalla, mutta SE, että jos joku p*rkele aukoo päätä ilman, että tietää mistä puhuu! Se mua raivostuttaa, että joku ei tiedä mistä puhuu eikä suostu uskomaan sitä. Ja on tietty pakko joka v*tun välissä tehdä selväksi, että minä olen saakeli asiantuntija. Ja suurimmassa osassa tapauksista ei asiantuntemus ole hallussa.

Ja ei siis sillä, etten mä pätis. Minähän päden joka ikisessä mahdollisessa välissä, mutta jos mun pätemiseen pädetään, niin ei j*mankauta, silloin tulee ruumiita.